Telefonikeskjaam Cloud PBX - parim virtuaalne telefonikeskjaam.

Cloud PBX

Cloud PBX: kaasaegne virtuaalne telefonikeskjaam

Kaasaegne telefonikeskjaam annab ettevõtetele võimaluse muuta telefoniliinide kasutamise mugavamaks ning juurutada, juhtida ja kasutada telekommunikatsioonilahendusi ilma täiendavate kapitalimahutusteta. Lahenduse peamisteks eelisteks on sisenevate kõnede optimaalne jaotumine operaatorite vahel; kulude optimeerimine, võimalus ükskõik millises hoone osas paiknevaid telefone mugavalt ühendada ning neid portaali https://centrex.csc.lv kaudu juhtida. Vajadusel on võimalik muuta keskjaama kasutajate arvu. Rakendus töötab täiendavate seadmete abita, mistõttu ei nõua lisakulusid.

 

Saada päring



Telekommunikatsioonikulude optimeerimine

Puudub vajadus seadmete, serverite ja keskjaamade paigaldamiseks kontorisse. IP-telefonide paigaldamiseks piisab nende ühendamisest internetikaabli kaudu. Lahendus sobib ka ettevõtetele, kes kasutavad ainult mobiilset sidet – sellisel juhul on võimalik kasutada sissetulevate kõnede jaotamise teenust.

Individuaalne lahendus sõltuvalt ettevõtte tegevusalast

IP-telefoniliinid võimaldavad pakkuda individuaalseid sidelahendusi, mis arvestavad ettevõtte tegevusalaga ja kindla töötaja vajadustega, optimeerides sellega töökeskkonda ja kiirendades tööülesannete täitmist. Jagage telefonikõnesid töötajate vahel, salvestage vajalikud kõned, kasutage häälsõnumeid ja teisi IP-telefonide funktsioone.

Statistika ja täpne teave klienditööst

Kõnede statistika võimaldab hinnata klienditööle kuluvat aega ja kliendisuhtluse sihipärasust ja otstarbekust. Saadud teavet saab kasutada müügiosakonna töö planeerimiseks ja ressursside mõistlikumaks jaotamiseks.

Tööviljakuse paranemine

Kasutades Cloud PBX ja CRM integreeritud süsteemi, on ettevõttel võimalus statistilisi andmeid koguda ja analüüsida. Salvestage kliendikõnesid telemarketingi tulemuste parandamiseks, uute töötajate tundmaõppimiseks ning ettevõtte tööprotsesside kontrollimiseks. Kasutage fakside saamiseks ja saatmiseks e-posti.

Kontorite liitmine ühtseks võrguks

Virtuaalne Cloud PBX telefonikeskjaam liidab erinevatel aadressitel asuvaid kontoreid ja filiaale, võimaldades juhtida kõiki töökohti ühest kohast – portaali https://centrex.csc.lv kaudu. Portaalis on võimalik muuta seadistusi, konfigureerida telefone, lisada uusi kasutajaid, jälgida kõnede statistikat ning kuulata kõnesalvestusi.

Lauatelefonide, mobiiltelefonide ja arvuti ühendamine ühtsesse süsteemi

Cloud PBX rakenduste MobileControl ja DеsktopControl abil on võimalik lauatelefoni numbrilt helistada kasutades mobiiltelefoni või arvutit. Kasutage kõikides seadmetes üht ettevõtte telefoniraamatut, seadistage paralleelkõned nii laua- kui mobiiltelefonile ja helistage läbi arvuti, kui telefoni pole käepärast.

Kõnede salvestamine

Salvestage ja analüüsige telefonikõnesid klienditeeninduse kvaliteedi parandamiseks ja õppige tundma ettevõtte uute ja olemasolevate töötajate tööstiili. Kõnesalvestusi saab kasutada ka argumentidena võimalike vaidlusküsimuste lahendamisel.

Kvaliteet ja usaldusväärsus

Andmeserverid asuvad LVRTC kaitstud andmekeskuses, mis tagab teenuste turvalisuse ja katkematuse. Top Connect vastutab teenusepakkujana täielikult Cloud PBX turvalisuse eest. Top Connect pakub kvaliteetset IP-telefonide lahendust, mida kaitseb АCME Packeti sessiooni piirikontroller.