Cloud PBX IVR

Sissetulevate kõnede jaotamine vastavalt töötajate võimalustele ja töökohustustele

Kui Teie äri lahutamatuks osaks on klientidega telefonitsi suhtlemine, siis võib teid aidata virtuaalne assistent (IVR), mis jaotab sissetulevaid kõnesid vastavalt töötajate tegevusaladele ja pädevusele. Helistades ettevõtte põhinumbrile, kuuleb klient talle arusaadavas keeles tervitust, saab seejärel valida vestlusteema ning tema kõne suunatakse kindlale töötajale.


Muutke oma ettevõte klientidele kättesaadavamaks

Cloud IVR-i võib nimetada ka virtuaalseks sekretäriks, kes suunab kõne teise töötaja või osakonna või ükskõik millisele teisele numbrile. Klientidel on võimalus Teie ettevõtte töötajatega ühendust võtta ka väljaspool tööaega.

Mugav IVR seadistus

Häälteadete automaatset salvestamist on võimalik vajadusel muuta. Iseseisvalt on IVR-i võimalik seadistada portaalis https://centrex.csc.lv

Avarad võimalused teenusega liitumiseks

Teenust on võimalik kasutada nii lauatelefonide, mobiiltelefonide, lühinumbrite kui 900-seeria telefoninumbritega.